Verdwalen en wachtkamers - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu Verdwalen en wachtkamers - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu

Verdwalen en wachtkamers

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Aangezien ik sinds gister geen internet meer heb, dabkzij de 'upgrade' van mn huisbaas, dus excyses voor de type fouten; aangezien ik het nu met mn telefoon moet typen en nog steeds niet goed om kan gaan met touchscreen..

Op zaterdag heb ik weer gewerkt bij kraak, een gay/bi/lesbian curious avond.. Ik had veel Lady Gaga en Britney Spears verwacht maar het was allemaal oude Britpop, ik kende geen enkel nummer.. Veel mannen met baarden die met elkaar stonden te dansen en zoenen en later nog andere praktijken die ik helaas nooit meer van mn netvlies kan krijgen.. Verder wel een ontzettend leuke avond gehad!

Zondag kon ik niet meer praten omdat ik giga last had van mn keel, maandag werd het niet beter dus dinsdag naar de dokter geweest.. Gezondheidszorg is gratis dus dat betekende 2,5 in een wachtkamer zitten met huilende/schreeuwende kinderen.. Uiteindelijk wel iets voor mn keel gekregen..

Op maandag zou ik eindelijk mijn eerste paaldans les in Stockport hebben, maar ik was hopeloos verdwaald.. Veel mensen om hulp gevraagd maar die stuurden mij niet altijd de goeie kant op.. Geen internet, geen bereik, alleen maar regen, compleet doorweekt en verkleumt, geen idee waar ik was en waar ik heen moest dus laat ik het zo zeggen, ik was alles behalve blij..

Sinds vrijdag kreeg ik steeds pijnsteken in mn kies, ik hooote dat het weg zou gaan maar het werd alleen maar erger.. Dinsdag nacht zelfs wakker geworden van de pijn en hele rare dromen.. Woensdag ochtend vroeg mn bed uit om naar de emergency dental hospital in Manchester university te gaan.. Deuren gingen open om half 9 maar omdat ik niet goed wist waar ik heen moest was ik er pas om kwart voor 9. Triage begon om 9u, ik kreeg nummer 21 en was om kwart over 10 aan de beurt.. Intake bij de nurse om te kijken of mijn case wel dringen genoeg was.. Toen ze zei dat ze me zouden helpen sprongen de tranen in mn ogen omdat ik zoooveel pijn had.. Gelukkig kon ik snel door naar de behandelkamer, ze konden niet zien waar de pijn vandaan kwam dus ik werd naar de x ray afdeling gestuurd.. Oftewel, weer wachten totdat ik werd opgeroepen.. Mijn naam is trouwens erg lastig uit te spreken voor Engelsen :p maar goed, voor de foto moest ik een ding in mn mond stoppen en tussen mn tanden klemmen. Ding was veel te groot dus ik bleef erin stikken, plus het plastic sneed in mijn gehemelte (heb daardoor nog steeds pijn tijdens het eten/drinken), maar de zuster was heel lief en geduldig dus 3x was scheepsrecht. Bleek dat de vulling in mn zenuw was gezakt waardoor ik zoveel pijn had.. Ik kreeg toen 2 opties, of mn hele kies laten verwijderen, of de vulling eruit waarna ik zelf op zoek moet naar een tandarts die een wortelkanaal behandeling wil doen. Ik heb gekozen voor de laatste aangezien ik mn eigen tanden zo lang mogelijk wil houden. Om half 12 het ziekenhuis uit gestrompeld en de stad in gegaan op zoek naar eten aangezien ik tot dan toe weinig had gehad.. Plus ik moest pijnstillers hebben aangezien de verdoving niet voor altijd zou werken.. :( ook naar even een simkaart gehaald zodat ik altijd kan zien waar ik ben! ;)

Donderdag poging 2 om de paaldansshool in Stockport te vinden.. Via google maps de route al helemaal doorlopen, maar bij de rotonde ging het mis.. Ik moest de 2 afslag hebben maar met de fiets moest ik door een tunnel, waadoor ik het overzicht kwijt raakte en uiteindelijk aan de verkeerde kant vd snelweg terecht kwam.. Ik zag de tesco plus een gigantisch mooi uitzicht.. Ik had een foto moeten maken.. Gelukkig zag ik een weg onder de snelweg door, langs watervallen en ik eindigde bij het circus (I'm seriously not making this up). Toen moest ik nog op zoek naar de dansschool, ik wist dat ik in de buurt zat, maar uiteraard ben ik eerst de verkeerde dansschool in gelopen XD uiteindelijk Blush gevonden en een super leuke les gehad!

Gister weer dikke hommeles met de huisbaas.. Die man doet niet anders dan liegen en de boel zo verdraaien dat wij de bad guys.. Als je iets van hem gedaan wilt krijgen zegt hij altijd binnen een uur, dus na een paar uur/dagen moet je hem er weer aan herinnneren. Gelukkig heb ik hem door en onthou ik alles wat hij zegt zodat ik dat weer voor zn voeten kan gooien.. Maar alsnog, nog 2,5 maand deze ellende doorstaan, ik zie gewoon niet hoe..

Gelukkig heb ik erg leuke huisgenoten en een leuke baan ;)





  • 02 Maart 2014 - 20:50

    Mam:

    He meis, ik had dit verslag al wel gelezen, maar toen niet gereageerd omdat ik weg moest. Ben blij dat ondertussen alles beter gaat, behalve nu dan met je hand/pols, maar ik duim voor je dat dit ook goed komt. Morgen maar even een foto laten maken en een beetje rustig aan doen. Even lekker ontspannen...

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 37760

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Stage in Manchester

10 Januari 2011 - 01 Juni 2011

Indonesië

Landen bezocht: