Lentekriebels - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu Lentekriebels - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu

Lentekriebels

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Ik ga proberen om er een kort reisverslag van te maken, aangezien typen toch wel een beetje pijn doet.. Ik zal straks uitleggen waarom.

Zaterdag kon ik weer werken, dit keer draaiden er allemaal dj's, wat wederom weer een heel ander publiek opleverde. Dit keer werkte ik met Liam en Bob, erg gezellig ;)
Deze avond heeft een hoop aparte woorden voor mijn wordfile opgeleverd (sorry Yvonne). Er was een jongen aan de bar die continu drankjes voor mij wilde kopen want hij vond mij leuk omdat ik zo lekker normaal was.. I have never been more insulted in my life! Maar goed, hij vroeg op een gegeven moment of ik wist waar hij party biscuits kon krijgen.. Ehm, geen idee?
Ook geen idee wat het was, maar bleek dus xtc te zijn..
Marc en Ben (collega's) kwamen ook nog langs na hun optreden, dus het was erg gezellig met nazitten haha heel veel kletsen, drinken en dansen.. Hoe later het werd, hoe meer last ik van mn pols kreeg. Zondag dus weer naar de dokter geweest. Het was niet gebroken, maar omdat ik extreem veel pijn had moest ik voor de zekerheid toch maar een foto laten maken. Ik wist dat me dat weer een aantal uur in de wachtkamer zou opleveren, dus besloot om maar naar huis te gaan en wat te eten en niks te doen aangezien ik maar iets van 2 uur geslapen had..

Maandag naar de A&E gegaan, inderdaad een hoop wachten, plus tig mensen die continu dezelfde vragen stellen. Enfin, foto's gemaakt, de arts dacht dat er een klein scheurtje in zat maar was niet helemaal 100% zeker dus ik moest ook maar een afspraak maken bij de fracture clinic en tot die tijd een 'splint' dragen. Weet even niet hoe dat in het Nederlands heet, maar het is in elk geval een ding waardoor ik mijn pols niet veel kan bewegen. Joepie :(

Dinsdag met Marc de stad in geweest. In mijn eerste week had hij mij al een fiets tour beloofd, maar kwam er steeds niet van (ik ziek, hij ziek, geen tijd) dus het werd wel tijd ;)
We zijn naar the Manchester Museum geweest, opzich heel erg interessant maar het is heel vaak ingericht. Ook hebben ze mega veel opgezette dieren, waaronder een enorme python waar ik als de dood voor was. Ik wist dat ik een phobie voor levende slangen had, maar blijkbaar ook als ze dood zijn :S anyway, daarna zijn we naar een vegetarisch restaurantje geweest en toen door naar de science and industry museum. In verschillende ruimtes hadden ze dingen staan, maar het is echt een oud museum. Sommige interactieve dingen deden het gewoon niet, of waren gewoon ontzettend oud.. Ik heb examen gedaan over de katoen industrie van Lancashire, maar de dingen die ze daarover hadden vielen mij een beetje tegen. Maar goed, we hebben er maar flink om gelachen hoe belachelijk het hele museum wel niet was want wat moesten we anders :P We zijn ook nog naar de cathedral geweest, erg groot en ik kreeg het er erg benauwd van (old churches have that effect on me) maar ik heb in elk geval een erg leuke dag gehad :) volgende week gaan we weer samen wat doen en ik wou er eerst niks over zeggen aangezien ik niet weet hoe het gaat lopen, maar ik denk dat ik het wel date nr 2 mag noemen ;)

's Avonds afgesproken met Wieger, die mijn laptop helemaal uit Nederland langs kwam brengen! Oh the joy :D hij heeft me meegenomen naar the Trafford centre, omg het is zooo groot!! En het kwam me heel bekend voor. Bij het programma 'how to look good naked' hebben ze volgens mij die zaal gebruikt als runway :)
Daarna hebben we in een tapas restaurant heerlijk gegeten! Ik moet vaker tapas doen ;) en aangezien hij een auto heeft, zijn we een stukje wezen touren. Wieger heeft in en om Manchester een hoop dingen aangelegd en gebouwd dus erg leuk om te zien. Voor hem was het ook een trip down memory lane :) erg mooi uitzicht, ondanks dat het donker was. We stonden bovenop een heuvel waardoor de lichtjes in het dal echt schitterend waren! Ik wil nu heel graag een auto huren en zelf gaan touren!!

Woensdag voor het eerst burlesque gedaan bij blush, aangezien paaldansen er voorlopig niet in zit :( errug leuke les, dus zeker weten dat ik dit vaker ga doen! Af en toe lastig met 1 werkende hand, maar ze hield gelukkig rekening met mij :)

Donderdag beetje met de sims gespeeld, gewoon omdat het kan! 's Avonds belde Catherine (Iers meisje) of ik zin had om de kroeg in te gaan. OMG wat was het druk! Hoop boze gezichten omdat ik bier op hun morste, maarja, moet je me maar niet fijnpletten! Plus ik heb ook de nodige drankjes over me heen gekregen.. Zeker weten dat ik geen gips om mn pols wil, want ik kan dit ding in elk geval wassen!
Catherine wil heel graag yoga doen en aangezien ik in het verleden wel eens de yoga lessen overnam heb ik aangeboden om haar prive les te geven :)

Vandaag weinig gedaan.. Genoten van het feit dat ik weer internet heb.. Zit te twijfelen of ik dit weekend naar de bike and triathlon show wil gaan, maar tis vrij prijzig..

Jullie lezen het volgende week!

  • 07 Maart 2014 - 20:35

    Mam:

    Behalve met je pols was dit toch wel een hele leuke week zo te horen :-) En nog een date gehad ook nog!! Gezellig, al was het dan o.a. een uitstapje naar dode slangen :S Je hebt het in ieder geval naar je zin gehad, en kans op herhaling ook nog!! Het is je gegund, geniet er maar van.
    Maar misschien ook niet teveel, hoorde van Wieger dat hij destijds ook voor 3 maanden naar Manchester ging, en pas na 14 jaar weer terug kwam!
    Ach wat, natuurlijk moet je wel gewoon heel erg gaan genieten, ben blij voor je.

    Dus je hebt de sims al ontvangen? Dat is wel snel gegaan dan.

    Binnenkort maar weer even skypen met oma. Dit weekend lukt het niet, ga morgen met Vesna naar een beurs in Leeuwarden, zondag komen C&A. Moeten we voor volgende week maar even een dag en tijd afspreken.

    Ben blij dat je het nu zo helemaal naar je zin hebt, en dat alleen de brace (zo heet dat hier) om je pols nog wat lastig is. Maar hij is in ieder geval wasbaar!!!

    Nog 14 nachtjes, dan zien we elkaar :-)

    Tot later
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 37755

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Stage in Manchester

10 Januari 2011 - 01 Juni 2011

Indonesië

Landen bezocht: