Masquerade parties and walks in the park - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu Masquerade parties and walks in the park - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu

Masquerade parties and walks in the park

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

En alweer een week verder.. Denk dat ik al bijna op de helft zit van mijn tijd hier, gaat snel!

Anyway, over naar de avonturen van afgelopen week. Zaterdag weer gewerkt, dit keer een 50th masquerade bday party.. Weirdest night ever!!
Normaal gesproken als ik op het werk kom zijn er al mensen, dit keer alleen mijn collega Liam en de dj. De mensen zouden om een uur of 9 al binnen komen.. Ik begon om 10u. Anyway, na een kwartier ofzo kwamen de jarige job en zijn vriendin binnen. De rest van de gasten kon het blijkbaar niet vinden. Denk dat tussen half 11 en kwart voor de eerste gasten een beetje binnen kwamen druppelen. Op 3 meiden na, die waren al straal bezopen toen ze binnen kwamen. Wat misschien maar goed was ook, aangezien ze een beetje leven in de brouwerij brachten. Op een van de bankjes in de hoek zat een oudere dame, ze heeft daar een hele tijd alleen gezeten. Hoorde later van Rob (the doorguy) dat ze een hele tijd met hem heeft staan kletsen. Bleek dat ze samen met haar jongere vriend naar het feest kwam maar zodra ze binnen kwamen liet hij haar helemaal alleen terwijl zij niemand kende. Niemand wist waar hij was.. Gelukkig besteede hij later op de avond wel wat meer aandacht aan haar (al had het wat mij betreft wel wat minder gemogen XD). Op een gegeven moment bestelde hij 2 peroni, was 7 pond. Hij ineens vet boos op mij, I ordered 2 peroni, yeah I know, I paid 7 quid. Yeah you did, so? Where are they?! Ehm, right in front of you sir, your girlfriend is already holding hers.. Oh right, sorry.
Dussss, misschien iets minder drinken?
Omdat het vrij rustig was stelde Liam skittlebombs voor (shot glas met cointreu en in het buitenste glas redbull), yeah why not! Een aantal meiden wilden graag weten wat het was, dus Liam ook voor hen een paar maken. Het viel erg in de smaak, dus er werden gelijk meer besteld.. Even later stond 1 van die meiden midden op de dansvloer, knijpt ineens haar benen bij elkaar en kijkt naar beneden waarna ze door iemand mee naar de wc's wordt genomen. Ik kijk Liam aan, did she just pee?! Hij zei van niet, maar er lag toch echt een klein plasje waar zij eerst stond.. Vervolgens komt ze terug en ineens zakt ze volledig in elkaar.. Ik Rob halen, maar volgens haar zus is er niks mis met haar, ze tilt haar op en zet haar op de bank. Even later zit ze rustig te smsen.. Echt, wtf!
Ben die avond door 2 mannen uit gevraagd, I said no. De eerste beloofde dat hij terug zou komen en het nog eens zou proberen.. Good luck!
De tweede liet zich helaas niet zo makkelijk afschepen, heb 5x nee moeten zeggen, maar ik speelde hard to get.. Echt, welk gedeelte van NO didn't you understand?! Bah, echt zo'n hekel aan kerels die denken dat wanneer een vrouw nee zegt, ze alleen maar moeilijk doet en heus wel met hem mee naar huis wil gaan.. Of in zijn geval, op een gegeven moment fluisterde hij in mijn oor dat hij mijn slaapkamer wel even wou verbouwen.. Seriously?!! Ugh, de rillingen lopen nog steeds over mijn lijf als ik er weer aan terug denk..
Zoals ik al zei, een hele rare avond! Hoop dat morgen avond wat normaler is.. Volgens Marc is het een Britney Spears en Sugababes avond, heb er nu al zin in! XD

Zondag het park in geweest aangezien het zonnetje echt heerlijk scheen.. Plus ik wilde dat nare gevoel van die stomme kerel van me afschudden.. Ik zou graag willen zeggen dat het ook hielp om van mijn kater af te komen, maar eigenlijk was ik nog best wel dronken toen ik wakker werd XD te veel skittlebombs en rum and coke ;) toch maar eens de cranberry juice proberen, met ijs ipv alcohol..

Maar ik vond het echt heerlijk om in het park rond te lopen, er waren echt ontzettend veel mensen die of heel actief bezig waren (hardlopen, fietsen, voetballen, etc) of gewoon lekker aan het chillen waren. Ik had een boek mee, maar heb meer mensen zitten kijken ;)

Maandag niet naar paaldansen geweest, durfde het nog niet aan met mijn pols. Wel mijn nieuwe dvd van Cleo uitgeprobeerd, ik moet en zal de spagaat kunnen! Nadeel was dat ik daarna 2/3 dagen moeite had met lopen.. Erg leuk om dinsdag boodschappen te doen, kreeg een hoop rare, nieuwsgierige blikken en ik maar mn best doen om zo normaal mogelijk te lopen :P ben ook nog ff de stad in geweest. Bij the tourist centre ff wat fiets folders opgehaald, maar volgens de man is het meeste op internet te vinden dus voor mijn final project moet ik daar maar dingen afhalen.
Ook 2 verjaardagskaartjes verstuurd naar mijn nichtje en Jantsje, die toevallig op dezelfde dag jarig zijn! Heb uiteindelijk goed gegokt want ze kwamen op de dag zelf (donderdag) aan. Verder nog wat meer gerelaxt in het zonnetje weer een stukje door het park gefietst, heerlijk!

Woensdag naar burlesque in Stockport.. Moet zeggen dat ik de route om erheen te fietsen steeds leuker begin te vinden.. Ik ken de weg nu en vooral het laatste stuk is erg fijn, heuvelafwaarts!! (terug omhoog is iets minder leuk...). We waren maar met z'n 2en dus Becky besloot om een polejam te doen. De meiden van de aerial hoop les daarvoor waren er ook nog, dus het was gewoon een beetje spelen met al het materiaal.. Omdat ik me toch nog een beetje zorgen maakte om mn pols, besloot Becky om pole fabric te doen. Is een combinatie van aerial silk (2 doeken) en de paal. Ik vond het erg leuk! Het hielp ook dat ik al eens een workshop aerial silk had gedaan, want een aantal dingen kwamen weer terug. Ik was ook erg nieuwschierig naar aerial hoop, dus ik ben gewoon in een hoepel gaan hangen and guess what?! No pain! Heb gelijk de brace afgedaan en iemand gevraagd om mij wat dingen te leren. Super super leuk! Denk dat ik het ook wel weer aandurf om maandag weer te gaan paaldansen..
Na de les ff bij Catherine gechilled :) Martine is al bijna een week weg en Nikos zie ik amper, dus erg blij om even een normaal gespek te kunnen voeren met iemand :) especially girl talk ;)

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor mijn check up bij the fracture clinic. Dat ging veel sneller dan verwacht. Dokter heeft de xrays bekeken, hij kon weinig zien. De pols zelf nog even gevoeld, had geen pijn bij de bewegingen die hij ermee maakte. Even vergeten dat wanneer ik mijn pols draai het nog wel pijn doet, maar het is in elk geval niet gebroken of gescheurd, I'll live ;) hij zei wel dat het verstandig was van de arts bij de A&E dat hij zo voorzichtig was en mij een brace had meegegeven. Het was blijkbaar wel nodig want het voelt nu wel veel beter, maar het had wel veel tijd nodig.. Maar ben blij dat het klaar is! Hou de brace voor de zekerheid nog wel om tot morgen avond, het is tenslotte verergerd door het werk dus tot die tijd maar zoveel mogelijk rust.. Hoop nu alleen dat dit de laatste keer bij de dokter/ziekenhuis was, ben er wel klaar mee!

Volgende week vrijdag komen mn moeder en zusje, heb er nu al mega veel zin in!! Hoop wel dat het zonnetje dan weer schijnt, het was vanochtend toch nog aardig frisjes op de fiets en de zon is nog steeds niet te zien..
Zal de tickets boeken voor de bbc tour en seaworld en kijken hoe we er moeten komen haha

Have a great weekend everyone!

ps, had gezegd dat er een 2e date zou komen, maar geen idee hoe dat nu zit.. Misschien moet ik er voorlopig maar niks meer over zeggen en gewoon zien hoe het loopt..

  • 14 Maart 2014 - 15:36

    Mam:

    Alweer een leuke en afwisselende week zo te lezen. Ben zo blij dat het nu zo'n stuk beter gaat met je pols, kan je in ieder geval weer alle leuke dingen doen. Wel verstandig om de brace nog even om te houden.
    Blijf het knap vinden dat je het nog steeds leuk vind met al die dronken mensen, het zou mijn ding niet zijn. Maar je beleefd zo wel een heleboel natuurlijk en ook wel hele leuke dingen natuurlijk. En er zijn vast ook genoeg gezellige, niet dronken mensen aanwezig.
    Zo'n groot park in de buurt is ook wel heel fijn als het mooi weer is, lekker een beetje relaxen en om je heen kijken....dat lijkt mij ook wel wat ;-)
    Fijn dat het sporten nog steeds zo leuk is, je leert er weer een heleboel bij zo te horen. En het is natuurlijk ook heel gezellig met alle meiden.
    Wij hebben er ook heel veel zin in om naar Manchester te gaan...........ben nog nooit in Engeland geweest, terwijl ik dit al jaren wil. Ga zo even kijken op internet wat er allemaal nog meer te beleven en te doen valt, want we willen wel zoveel mogelijk in zo kort mogelijke tijd doen natuurlijk!!
    Hoorde van Wieger dat het niet zo duur is om een auto te huren, maar ik weet niet of ik het wel aandurf om links te rijden......... Anders hadden we misschien ook naar het Beatle museum in Liverpool gekund.

    Liefs en tot volgende week

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 37754

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Stage in Manchester

10 Januari 2011 - 01 Juni 2011

Indonesië

Landen bezocht: