Highs and lows - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu Highs and lows - Reisverslag uit Manchester, Verenigd Koninkrijk van Kim Es - WaarBenJij.nu

Highs and lows

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Manchester

Wederom een niet verslag van al mijn avonturen in Manchester.. Het begon allemaal fantastisch, dus laten we ons daar eerst maar op focussen..

Zaterdag eerst met mijn moeder, Harry en oma geskyped. En uiteraard met Roxy(hond) en Arwen (kat). As always the cat couldn't give a fuck and the dog was confused XD 's Avonds weer gewerkt in Kraak, het was een Britney Spears VS Lady Gaga avond. Met een echte Britney en Gaga!!! Britney wou graag met mij op de foto because I was hot :P Het was echt een ontzettend leuke avond, mega veel gedanst.. Ik schaam me een klein beetje dat ik alle nrs van Britney kende.. En dat waren niet alleen de nummers die ze als single had uitgebracht, maar ook de onbekende van haar albums.. Yeah I was a massive Britney fan :P dit werd ook weer georganiseerd door dezelfde mensen van de gaypop avond, en dit keer hadden niet alleen de mannen achter de bar sjans.. Er waren een paar meiden die me gorgeous vonden en toen ze weggingen riepen ze nog even I love you, byeee!! Haha yeah love you too XD
Na het werk uiteraard weer met alle collega's een borrel gedaan.. Marc kwam er toen ook bij.. Heb vet lang met hem staan dansen.. Dat maakte het feit wel goed dat ik hem al vet lang niet had gezien :P
Zondag dus vrij weinig gedaan.. Was vooral erg brak..
Maandag was mijn rijles in de mini cooper! Omg ik wil er ook 1!! Op het moment dat ik achter het stuur zat wist ik ineens niet meer hoe ik moest rijden.. Maar een paar keer diep ademhalen en het ging weer. Moest er wel weer aan wennen dat er iemand naast me zat die me continu wees op de spiegels XD yes I am looking in the mirror.. Alles moest weer volgens het boekje. Ik ben trouwens een erg onbeschofte bestuurder. Als ik wacht voor een stoplicht sta ik het liefst vlak achter de auto voor mij.. Ik heb niks met onnodig lange files veroorzaken, neem het liefst zo weinig mogelijk ruimte in, maar hier moet ik zo ver afstand houden zodat ik de wielen van de auto voor me kan zien.. Ok, I shall do that.. Eindelijk ook een beetje geleerd over de regels in het verkeer, toch wel handig ;) en weet niet of ik het eerder genoemd heb, maar de wegen zijn hier erg slecht. Uncle Joe moet dan ook erg vaak zijn banden verwisselen.. Zo blij dat onze wegen beter zijn! 's Avonds eindelijk weer naar de paaldans les geweest. We deden veel handsprings waardoor er veel druk op mn pols was, aan het eind van de les deed mn pols dan ook behoorlijk veel pijn, but it was worth it! In de dagen daarna wel weer braaf mn brace gedragen zodat ik donderdag weer de paal in kon haha

Dinsdag heb ik mijn collega Bob geinterviewd, als onderdeel van mijn study abroad verslag. Hij vond het gelijk een goede reden om voor mij te koken.. Tsja, daar zeg ik geen nee tegen. Helemaal niet omdat hij in het verleden een kok was! Kreeg gewoon een volledig 3 gangen diner! Hoofdgerecht was een ovenschotel met aubergine en asperges met gepureerde zoete aardappel. Normaal geen fan van aubergine en asperges maar ik vond het errug lekker! Als toetje had hij zijn eigen versie van een christmas pudding gemaakt. Hier zaten enorme kersen in, normaal ook geen fan, maar met een hap cake en double cream is het goed te doen haha. Heb zelfs eten mee naar huis gekregen, dus ik vind het zeker voor herhaling vatbaar XD
Ook een nieuw plan voor mijn individual project. Zou eerst een andere schrijver van Manchester onderzoeken en een van zijn boeken lezen, maar Bob is een playwriter, heeft zelfs een award gewonnen dus leek mij leuker om zijn plays te lezen! Plus ik kan hem interviewen en zo het verslag een stuk persoonlijker maken. Het stuk wat ik ga lezen gaat over een chance meeting tussen Karl Marx en de schrijfster van Jane Eyre. Zij waren op een bepaalde avond in Manchester (true story) dus er bestaat een kans dat ze elkaar tegen zijn gekomen die avond. Ik ben erg benieuwd!

Woensdag zou ik normaal gesproken naar burlesque gaan, maar heb besloten om mijn geld te sparen voor het weekend, dus volgende week maar weer. In plaats daarvan een hele tijd met miss Julia gesproken :D ik hoop in de komende weken nog naar London en Brighton af te reizen, opzich is het niet mega duur dus wie weet :)

Donderdag een van mijn gemiste lessen ingehaald bij de beginner/intermediate les. In die groep heb ik mijn eerste les ook gevolgd dus erg leuk om een aantal meiden weer terug te zien. De palen werden op spinning gezet. Heb wel ervaring met de spinning pole maar nu kreeg ik echt les in welke moves erg geschikt zijn daarvoor. Super leuk om te doen! Daarna door naar Catherine because it was her birthday!! Had een chocolade cake voor haar gekocht en ballonnen en een klein cadeautje voor aan de muur. Super gezellige avond :)

Op tijd naar bed omdat ik vrijdag er weer vroeg uitmoest om mijn moeder en zusje op te halen van het vliegveld, maar net toen ik Nikos wakker zou maken om weg te gaan kreeg ik een whatsapp dat ze hun vlucht gemist hadden. Needless to say I was not happy.. Wat een super leuke dag had moeten zijn, begon in tranen.. Heel weekend vol met leuke plannen down the drain. Kreeg een bericht van mn moeder dat ze een vlucht geboekt hebben voor morgen, maar we zullen zien.. In elk geval kunnen we niet meer naar Liverpool dus een auto huren heeft ook weinig zin meer.. Maar goed, heb het eerder met Catherine erover gehad dat ik graag een auto wou huren en een beetje wou touren en ze riep gelijk dat ze mee wou en gister begon ze er weer over! Dus de rijles was niet voor niets, plus heb er sowieso veel van geleerd en de tour komt dus nog! We hadden het toen over Schotland, maar toen ik vertelde dat Julia in Brighton zat riep ze gelijk dat ze daar ook vet graag heen wilde haha. Dus dat zijn dan 2 vliegen in 1 klap :D

Nou dit was het voor deze week, hoop volgende week toch nog positieve dingen te vertellen over het familie bezoek, maar op het moment ben ik behoorlijk telleurgesteld en gewoon diep gekwetst..

Dus straks maar ff wat zon en winkel therapie ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 37797

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Stage in Manchester

10 Januari 2011 - 01 Juni 2011

Indonesië

Landen bezocht: