Ontmoeting met Sylvie - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Kim Es - WaarBenJij.nu Ontmoeting met Sylvie - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Kim Es - WaarBenJij.nu

Ontmoeting met Sylvie

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 December 2010 | Nederland, Drachten

Gister heb ik voor het eerst Sylvie Wilson, de oprichtster van het weeshuis ontmoet. Ik heb al een paar maanden met haar gemaild en gister ben ik samen met mn moeder naar Amersfoort gereden om haar te ontmoeten.
Van te voren was het toch wel wat spannend, het word zo wel steeds echter, maar ik ben heel blij dat ik geweest ben. Zij gaat voor mij regelen dat als ik in Medan aankom, ik opgehaald word door haar manager, Ganda, zodat ik ook gelijk geld kan opnemen en ik niet alleen mijn weg naar het weeshuis hoef te vinden. Dat is toch wel erg fijn om te weten.
Ook vertelde ze dat als ik in Kuala Lumpur aankom, ik ervoor moet zorgen dat ik niet zo aan het hoesten ben als nu, omdat ik dan niet eens het land in zou komen. Ze hebben zelfs een apparaat dat je temperatuur meet, als je temperatuur meer dan 38 graden is, kom je er niet in! Dus van te voren maar veel asperines slikken en mn keel goed vochtig houden! Voor de rest heeft ze nog een aantal handige reistips gegeven en heel veel informatie over het weeshuis. Het is best wel luxe vergeleken met de rest van de omgeving, ze hebben een pingpong tafel, badminton veld, er word 3x per dag gegeten (wat dus niet voor alle kinderen daar in de omgeving het geval is), er staat een wasmachine, het terrein wordt 2x per week schoongemaakt (de buren vinden het heel normaal om alles bij hun op de grond te gooien), waarna het op een hoop gegooid word en verbrand word. Er staat een computer met internet verbinding, ik zal elke week Sylvie een verslag moeten mailen, hoe het gaat, wat ik ervan vind, wat voor ideeen ik heb, maar ik kan haar ook dingen mailen, die zij voor me kan vertalen :) dus ik zal ook proberen om elke week een reisverslag en foto's te plaatsen..
Morgen naar Den Haag om mn visum aan te vragen, malaria pillen ophalen, hopen dat ik daar niet ziek van word ;), naar de ggd voor tbc spreekuur, kerst vieren, oud en nieuw en dan is het zover!!!

  • 21 December 2010 - 15:29

    Ria:

    Sssspannenned!!

    Komt ons "Oh oh Den Haag, klotestad, achter de ringweg"-verhaal er ook nog op? ;-)

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Indonesië

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Surfcamp, bday en almost home!!

14 Mei 2011

Bali

08 Mei 2011

Afscheid..

27 April 2011

Geestverdrijving, fotoshoot en Arifin's operatie

20 April 2011

Puppylove
Kim

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 37784

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Stage in Manchester

10 Januari 2011 - 01 Juni 2011

Indonesië

Landen bezocht: