Finally!!! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Kim Es - WaarBenJij.nu Finally!!! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Kim Es - WaarBenJij.nu

Finally!!!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 Januari 2011 | Nederland, Drachten

Yes yes yes yes yes yes yes yes yes yes
visum aanvraag is EINDELIJK gelukt!!!!! Dus nu kan er eigenlijk niks meer tussen mij en Sitinoraiti instaan, okay misschien een sneeuwstorm waardoor ik niet bij het vliegveld kan komen of waardoor het vliegtuig niet meer vliegt, maar daar gaan we gewoon niet van uit ;)

Gister kwam ik erachter dat ik gigantisch door KPN word opgelicht, zij hebben me dit abonnement aangesmeerd, ik was ontzettend tevreden met hi, maar voor de maanden dat ik er niet ben, wil ik zo weinig mogelijk betalen. Vertelden zij me dat ik dan beter via KPN een flexibel pakket kon doen, dan kon ik de pakketten er elke maand af gooien en zou ik alleen het basistarief betalen. Uitgebreid met dat meisje erover gehad waarom etc etc blijkt dat ik geen sms bundel heb (die ik al wel een paar jaar via hi had, en ook had aangegeven die toch weer te willen aangezien bellen nu behoorlijk duurder is) en dat ze een internetpakket voor een jaar heeft afgesloten.. Dus nu moet ik op zoek naar het contract (wat overal kan liggen) zodat ze kunnen nakijken of het goed in het contract staat maar verkeerd is gedaan, of gewoon compleet fout van hun kant en dan moet ik een klacht gaan indienen, wat nog weken zou kunnen gaan duren voordat je reactie daarvan terug krijgt.. :S *zucht*

Dus ik ben echt heel heel heel erg blij dat het visum rond is want ik heb nog genoeg andere dingen waar ik me mee bezig kan gaan houden!!

  • 08 Januari 2011 - 20:12

    Niels Stoelinga:

    Leuk zeg, is dit als stage of 'gewoon' als reis?

    Klote dat gekut met KPN, mijn vriendin heeft ook eerder zulke praktijken gehad daar...

    Ben benieuwd naar je verhalen!

  • 10 Januari 2011 - 06:11

    Hillie:

    Volgens mij krijg je de kriebels als er nog 1 iemand is die dit een stage noemt.... Hihi. Eindelijk onderweg!! Ik blijf je volgen hoor.
    Goede reis en geniet ervan.

  • 10 Januari 2011 - 07:33

    Wobina:

    Hallo Kim,

    Spannend, nu gaat de reis beginnen.
    Ik hoop dat je een mooie, leuke en leerzame tijd tegemoet gaat. Geniet ervan.
    Alvast een goede reis vanuit Assen.
    Pas vooral goed op jezelf en we zijn benieuwd naar je volgende verslag.

    Veel liefs,Wobina en de rest van de familie.

  • 11 Januari 2011 - 12:43

    Marian:

    Voor ieder dit dit leest: Kim stuurde mij om 12.36 uur een sms met: Ben veilig aangekomen in Medan, zit nu met Ganda in de taxi, eerst naar zijn zus, dan naar het weeshuis... Heel veel liefs en groetjes daar!
    Ik ben zooooo blij met dit bericht, blij dat blijkbaar alles voorspoedig verlopen is, en ze veilig en wel is aangekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Drachten

Indonesië

Recente Reisverslagen:

30 Mei 2011

Surfcamp, bday en almost home!!

14 Mei 2011

Bali

08 Mei 2011

Afscheid..

27 April 2011

Geestverdrijving, fotoshoot en Arifin's operatie

20 April 2011

Puppylove
Kim

Actief sinds 14 Dec. 2010
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 37784

Voorgaande reizen:

06 Februari 2014 - 02 Mei 2014

Stage in Manchester

10 Januari 2011 - 01 Juni 2011

Indonesië

Landen bezocht: